Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Här händer de grejer

Av Maria - 22 mars 2010 14:07

Helgen har varit kanon, jag och Thom kollade på lets dance på fredag kväll, dom bästa i final, äntligen fick svenska folket ut Willy! Sedan på lördag for jag, Thom, hans föräldrar och Thoms kompis Anton och pimlade, jag fick inget högg men så fort jag fick ett sms eller då telefonen ringde blev de hugg på hugg, det var super roligt men fick bara en lite större abborre, sen bara småfjuttar. Men det var roligt roligt ändå, för de andra fick de bättre men lite sämre för mig och Thom.. Efter det åkte vi hem till Thom och käkade pizza, jag känner de att pizza har jag lagt på hyllan, de är inte alls så gott längre, huga! Men de gick ju att äta iaf, så for vi en sväng till Cattis och Karol, vi kollade på en film som hette brothers, den var rätt bra faktiskt, sen for vi hem och sov, och igår så åkte vi och kollade på när Thoms syster dotter hade en skidtväling, hon var så duktig och snabbt gick det =) och efter de for vi hem till mig och fixade ihop maggis kyckling, mumms för magen! Och mot kvällen tog vi oss ett vamt bad innan Johan Falk började, så missade ballar av stål men såg reprisen nu, inte så bra men.. Wipeoute var mycket bättre, de är roligt att se folk som gör sig illa, iaf på de sättet, hähä!


Och i morse kollade jag på the voice, att Tiger ska prata ut, haha vad har han att vara ledsen för? han hade ju inte en älskarinna utan flera stycken och de pågick i en lång tid, så man måste man tänka efter innan man handlar.. De är nu när de kom ut han mår dåligt, efter alla. Men tacka för de? aja sick jävel..
Kollade också på smygisarna på aa, där kommer de h'nda grejer, ojojojoj..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards