Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Maria - 27 augusti 2009 14:41

Alltså, man slutar aldrig förvåna sig över någont nu mera, men igår blev jag ändå rätt förvånad ändå med tanke på allt snack du surrade om förra veckan, skitsnack helt enkelt sen senare törs du inte ens erkänna det? jag tror knappast att fyra öron hört fel, för du sa de tills oss samtidigt då vi umgicks med dig, jag undra varför du ljuger eller varfvör folk ljuger överhuvudtaget! Om man bara kan hålla sig till sanningen kanske allt skulle bli så mycket enklare för dig och för alla andra. Jag trodde du hade förändrats grabben, men tydligen inte, för om det är någonting jag hatar så de är bullshit och när folk ljuger, för de gör en liten sak till ännu större sak, de är ditt problem inte mitt eller någon annans, du är tammefan ett skämt på ren svenska. Jag tycker synd om hon du snackade så mycket skit om, kallade henne för de ena och de andra, sen ska du dela ett liv med henne plus att ni har ett större ansvar nu när ett litet liv kommit till världen. Detta är helt sinnessjukt, men de är ditt liv som sagt och du som ska leva med lögner, inte jag! Så kom inte till mig om du vill prata för du gör bara raka motsattsen och skiter i allt, för egentligen har du gått som bakom ryggen på oss och för mig, men nu skiter jag i detta och i dig, för du är sjukt i huvudet!

Ovido - Quiz & Flashcards