Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Maria - 10 augusti 2009 17:10

Idag sov jag till två, det var super skönt! Dom ringde även från af idag, ska dit på ngt kurs, de börjar först på fredag med ett samtal, de är skönt att de börjar dra ihop sig, vill börja jobba nu jag. Och imorgon måste man på baken med, ruggigt jobbigt, men willys jävla tjoffs krånglade och jag skulle fått tillbaka mina pengar idag men inte de inte, så måste fixa det imorgon, sen tar man nog en sväng in till birsta eftersom de inte blev en tur med lastbilen denna vecka och nästa vecka och ja i slutet av denna mpnad är de fullt på listan om massa saker som ska avklaras, men de är nu de börjar (Y) och sen tänker jag lägga ner allt med dig och med alla idioter, de pallas inte längre, för de är inte jag som har problem, de är dom riktigt stora problem med, ni som vet fattar ju vad jag manar ^^,
och idag blir de bara att slappa, är så seg, pallar inte göra ett skit känner jag, är segasre än allt segare, men så är de ibland.
puss påer vettja

Av Maria - 10 augusti 2009 01:32

Du är ett jävla kräk, ett jävla ass! Att du inte skämms? jag förstår då fan inte vad jag såg hos dig, att jag ens ville ta upp kontkaten med dig, jag var väl dum som vanligt, trodde du hade mognat på men du blir tydligt bara värre och värre ju mer tiden går, det är helt sinnessjukt! Hur fan kan du ha hjärta och skrriva sådana saker till mig? du borde ju söka hjälp på rikigt, du är inte normal på en enda jävla fläck kan jag lova dig. Du är så paatetisk och falsk, ja du är inte värd ett skit i mina ögon, du är som luft, en dålig luft som man får svårt att andas utav. Ja, du är då fan inte mänsklig på något. Jag känner sånt hat för dig, du anar inte! I mina ögon är du gått som död! Jag ångrar varje sekund med dig, fyfan vad jag hatar dig, ditt jävla svin. Sen två saker till uppe på detta, ah kan de bli bättre? nej! Men nu ska jag inte ha kontakt alls med dig, aldrig!

Ovido - Quiz & Flashcards