Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Maria - 13 augusti 2009 01:08

Vissa killar, och nu drar jag inte över samma kant så alla behöver inte ta åt dig som sagt. Men de enda killarna har i skallen är hur tjejernas kropp ska se ut, är de kroppen eller personligheten man blir kär i? visst att utseendet är viktigt, men till en viss gräns. Killarna ser "WOW, vilken fin kropp hon har" men snälla, beter som vuxna people och inte som att ni vore 16 jävla år! Jag är så trött på alla jävla kommentarer hit och dit, vissa tjejer sticker ut än andra och kanske har en shysst kropp, men de är fan inte de som räknas, de är ju de killarna är ute efter, men om man inte visar sig så snabbt och killen lär känna ens personlighet och inte ens kropp!
Och DIG är jag så äckligt trött på, du är så falsk, du är så sjukt jävla efterbliven, så ja de finns inga ord för dig. Nu är jag lack som fan, och de har jag rätten att vara. :@

Ovido - Quiz & Flashcards