Alla inlägg den 6 augusti 2009

=)

Av Maria - 6 augusti 2009 23:42

Jag undrar egentligen när sommaren kommer att ta slut, antingen är de för varmt eller så är de kallt, det finns liksom inget som är där emellan. Nu vill jag att hösten ska komma sedan vintern, delvis för att jag ska få färga håret brunt igen, men när solen lyser ute som starkast är det inte som någon idé direkt, de känns tärt! Men livet leker vidare, och de är ju skönt de iaf. Och förhoppningsvis är det snart jobb som kallar, blir så rastlös av att iblnad inte göra någonting alls, då slösar man bort dagarna på mest ingenging, jag vill ju sysselsätta med med någonting, tjäna pengar, de skulle kännas helt rätt!
Imorgon där emot ska jag med mammsen och kolla på en lägenhet, hoppas den är fin som på bilderna, för här ifrån denna lägenhet vill jag ut ifrån, NU hellst. Senare på kvällen blir det drakbåtsfestivalen, de blir nice.
SES DÄR

puss

Av Maria - 6 augusti 2009 01:28

Jag vet inte vad jag ska säga, vad är de bästa alternativet? i det här fallet kan lögnen vara de bästa, tro det eller ej, men så är det! Jag vågar inte stå för sanningen själv känner jag, det är iaf ingenting jag kommer kunna säga rätt ut till dig, jag vill men de kan krossa allt och det är ingenting jag strävar efter, så jag är tyst! Men ändå känns de så jobbigt att bära på detta. Men förr eller senare blir allt bra, de vet jag. Du är en del av mig, oavsett vad!




Och en annan sak, jag är glad att vi kan vara vänner igen, de känns helt toppen!

Ovido - Quiz & Flashcards