Alla inlägg den 18 april 2010

Av Maria - 18 april 2010 19:12

Det smälter verkligen snabbt nu måste jag säga. Isen har spruckit på många ställen, snart är det dax att lägga ner båten i vattnet och fram med fiskespöt. I år ska jag slå förra årets vikt, de kan ni ger er fan på (; längtar en massa.. Och när man kan gå ut med tunnare kläder, visst kan man göra de nu också men när de är sommar är de ju yttligare mindre kläder, då är de bad och bara en massa mys! Och sista april ska jag och Thom åka till Robert och Tanja, äta gott och gå och se på en majbrasa, blir inget läskande för min del. Sällskapet är de viktigaste och de får jag med tre underbara människor :) åh, vad jag längtar till sommaren, crusingarna och ja, allt med sommaren!!!

Underbart.

Av Maria - 18 april 2010 14:59

Jag är verkligen inte bra på att uppdatera mig på bloggen nu mera. Men det  går emot sommaren så de står mycket i vägen just nu. Jag har börjar praktisera på Sörbege köket, vilket går toppen! Jag trvis verkligen och jag tycker det är roligt, men behöver inte kolla på klockan var femte minut utan tiden går ändå den. Ska vara där tre dagar i veckan i en månads tid, sen kanske jag fortsätter att vara där om de skulle fungera! Men jag tycker det är riktigt roligt att vara i kök över huvudtaget så de vill jag fortsätta med.
Helgen, den var varit som vanligt ungefär. I fredags blev de talang och mys, lördagen var jag och Thom hos hans syster och firade hennes son. Sen åkte vi till mig, åt ute mat och sen spelade lite yatzy och kollade på körslaget innan vi brummade in en snabbis på birtsa för att kolla på lite bilar, eftersom de var bilträggen där, sen åkte vi hem och sov. thom åkte sedan hem i morse för han skulle iväg och jobba, så jag tog en sovmorgon innan jag lockade ut Petra på en prommis, vi gick runt örnen och mot industriomrpdet och runt där, härligt att prominixa i solen. Snart blir de matlagning och softa..
Puss

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards