Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Heys

Av Maria - 18 april 2010 14:59

Jag är verkligen inte bra på att uppdatera mig på bloggen nu mera. Men det  går emot sommaren så de står mycket i vägen just nu. Jag har börjar praktisera på Sörbege köket, vilket går toppen! Jag trvis verkligen och jag tycker det är roligt, men behöver inte kolla på klockan var femte minut utan tiden går ändå den. Ska vara där tre dagar i veckan i en månads tid, sen kanske jag fortsätter att vara där om de skulle fungera! Men jag tycker det är riktigt roligt att vara i kök över huvudtaget så de vill jag fortsätta med.
Helgen, den var varit som vanligt ungefär. I fredags blev de talang och mys, lördagen var jag och Thom hos hans syster och firade hennes son. Sen åkte vi till mig, åt ute mat och sen spelade lite yatzy och kollade på körslaget innan vi brummade in en snabbis på birtsa för att kolla på lite bilar, eftersom de var bilträggen där, sen åkte vi hem och sov. thom åkte sedan hem i morse för han skulle iväg och jobba, så jag tog en sovmorgon innan jag lockade ut Petra på en prommis, vi gick runt örnen och mot industriomrpdet och runt där, härligt att prominixa i solen. Snart blir de matlagning och softa..
Puss

 
 
Andreas

Andreas

18 april 2010 15:11

Blir det för mat då?

http://www.chockblogg.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards