Alla inlägg den 26 april 2010

Av Maria - 26 april 2010 20:51

Fredagen började med praktik, de var en rikigt seg dag måste jag säga och den tråkigaste! Men det har sina orsaker som jag helst inte vill dra upp i bloggen. Efter de kom Thom och hämtade mig, jag for hem och packade de jag skulle ha med mig till honom, sen for vi på max och käkade. Och kvällen tillbringade vi hos Thoms syster och hennes familj.
På lördagen var de vårmässan, den sämsta någonsin! Så ja, de var inte värt 60kr inträde, köpte en påse med nötter och två godisrämmar, inte allt för mycket! Och kvällen blev lugn, de blev biltvätt för mig och fix av båten för Thom.
Söndagen kanske var den  mest nervösa dagen på länge! Jag var på en arbetsintervju för ett sommarjobb i juniskär på deras café. Det gick snabbt och bra, tror jag? de var 300 sökande och tre utavdom som får jobb, två har redan blivit lovad så ja, jag har kanske inte så stor chans men ännu ska jag inte hänga läpp, man får se vad som händer. Annars hoppas jag på att jag får på något annat ställe jag sökt på. Och denna vecka skulle jag få veta ett svar iaf, så ja.. Hålle n tumme för mig, jag vill så gärna jobba i sommar. Då blir de tre ggr i veckan, 11 timmars arbetsdag och en härlig miljö (: äta och dricka gott, yummi..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards