Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Maria - 15 juni 2010 22:40

Det blir inte allt för många rader idag i bloggen. Har inte heller så mycket att skirva om. Fick inte så mycket gjort idag på skolan, några timmar gick åt när jag var i Härnösand sen lusnchen också. Så jag hann skriva ytterst lite, men de får jag ta igen i morgon. Veckan går så segt tycker jag, vill ha helg. Jag är så less nu, vill ha lite ledigt, bortsätt från helgerna då. Men är man vuxen så är man, de är bara att välomna sig in till de nya livet, kämpigt men samtidigt måste de börja någon gång.

Vaknade i morse rätt pigg men mot dagen kändes de som att jag inte sovit en blund, och nu är de väl åt bägge håll. Men måste ändå snart sova, de kommer ju en dag i morgon med och då ska jag umgås med Thom, de blir nice!


Känner att jag måste hinna träffa Tanja och Cattis innan jag börjar sommarjobba, visst under tiden och efteråt med, men jag saknar mina flickor!


Nej, slut skrivit. Ska krama kudden nu.. Så natti!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards