Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Maria - 6 juni 2010 22:04

Jag mår fan sämst, jag har gjort av med sjukt mycket pengar på en massa skit, visst har jag gjort av med pengarna på bra grejer med men mer av hälften vad har jag gjort med dom pengar? blir så arg på mig själv. Sen är de bara början på måndagen och de är ungefär 3 veckor innan jag får pengar igen.. Jag har en summa som jag ska klara mig på fram tills dess och de är inte mycket att hänga i julgranen precis =/ INGEN ute mat eller slöseri på massa annat skit nu, nu gäller de att spara. Får fan ångest :'(
Ska visseligen få igen från hälfen av summan som jag betalade på ringarna av Thom, men samtide känner de fel. Jag har köpte två olika mascarer, vilket jag inte behöde egentligen men trodde en var bra men hade totalt fel så köpte en ny och smink är inte de billigaste precis och rengöringstjoffset och allt annat är fan mycket de med, allt kostar så mycket pengar. Försökte räkna ut vad jag har gjort av med, men de går inte :S har inte alla kvitton kvar. Det blir en läxa tills nästa gång. Jag måste skärpa mig, jag får fan ångset och panik :'(
USCH!

Av Maria - 6 juni 2010 14:08

Jag känner att jag vill så mycket just nu, och till att börja med ska jag klippa mig i morgon. Ska toppa till de lite och fixa rak lugg, de trivs jag bäst i. Sen ska jag försöka behålla längden så mycket jag bara kan, för så slitet ser det inte ut som att vara? Skulle dock vilja färga håret med, men jag känner att det inte är någon idé nu när håret ändå bleks av solen.
Sen har jag slarvat så mycket med godiset och maten, men imorgon ska jag ta tag i det, igen! Ska motionera som förut, de har som halkat undan. Och jag räknar med att fixa klart historian denna vecka och renskriva nästa vecka. För då går en halv dag bort och på fredag kommer jag inte alls plugga något för då ska jag på Thoms student (Y)


Och i fredags hämtade älsklingen ut ringarna, man är så sugen på att ta på dom, men de är drygt två veckor kvar innan dess. Jag längtar! Dom är såå fina..

Igår kväll var vi på crusing, det var rätt skoj men lite kallt dock :( annars har helgen varit bra.. Och imorgon är de plugg igen, bara att bita ihop.


Pöss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards