Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Maria - 8 juni 2010 15:18

Idag känner jag mig så duktig, jag har renskrivit allt från historian och de som kvar står är att göra två stora frågor som innehåller rätt mycket och sedan renskriva det och inläningen, men jag har rätt så mycket tid på mig och idag har jag jobbat på bra känner jag, hade tänkt vara lika duktig imorgon :) och om jag hinner klart med de som jag hoppas på blir de att göra torsdagens uppgiter med, eftersom fredagen går bort för mig. Jag har verkligen fattat och lärt mig en massa av historien, vilket jag inte trodde förut. Men allt går bara man vill! Och jag vill hinna klart och jag ska hinna klart..

Och snart är de sommarjobb som gäller, ska bli så skönt att jobba innan man sätter sig och plugga, igen. Fast, de skulle vara skönt ned lite lov också, men pengar är viktigare. Men jag kommer förmodligen att få en veckas ledigt om de inte blir så att jag jobbar två veckor extra men de återstår att se, jag har ju helgerna iaf, vilket är superskönt!


Så ja, nu ska jag diska lite sen fundera på vad man ska äta idag..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards