Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

Plugg

Av Maria - 18 mars 2009 16:03

Jag blir helt slut i kroppen, när ska det ta slut egentligen? Men det är bara att kämpa på, in till det sista även hur jobbigt och krävande det är. Men idag på skolan gick det faktiskt bra och vi fick jobba tillsammans i grupp på testet vi skulle ha idag i religionen, vi skrev ned de vi kunde och tog upp de viktigaste av dom punkterna och sedan skrev vi ned dom på ett annat gemensamt papper och lämnade in, precis som vi skulle. Hade dock trott mig någoting värre, men det där var en lysande idé av Nina =) Och nu har jag pluggat ännu mer religion och mer ska det bli, orkar dock inte göra allting idag eftersom jag ska läsa en massa text i smahälle och historia tills imorgon, känns knappt som att man har någon fritid mer än då man äter och tar en pause, men orkar inte ligga efter mer än vad jag gör, för det är så mycket annat som ska hinna bli klart innan maj och det går snabbre än vad man tror. Men lika bra att tänka på den ljusa sidan, att det snart är över och det är lov. Men vänta nu, påsken ska ju givetvis vara där emellan och det är ju ganska snart det med, då beger man sig till Stockholm =) ska verkligen bli skönt att komma bort från allting här hemma.

Längtar, längtar!


Nu blir det mer plugg, tyck synd om mig då? ;O

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards