Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Maria - 20 mars 2009 16:23

Äntligen är det fredag och helg, men helgen lär ju rinna som vatten i bäcken som den alltid gör.

Men som sagt, idag hade vi svenska med ettorna och snackade manligt och kvinnligt och jag måste säga att allt stände nästan in, jag kände igen mig speciellt i ett av dessa punkter, Tanja vet nog vad jag menar ;p men man kunde inte annat än att skratta. Det var intressant och roligt att få göra lite annorlunda =) Men Nina är en kalasbra lärare så hennes lektioner är oftast roliga. Och efter skolan blev jag bjuden på kina bufé av Tanja, det var väldas gött och jag är fett prottmätt, och mamma som ville ut och äta med mig, men de orkar jag verkligen inte =p

Sen tog jag en tripp upp till farmor med pappsen som kom lite senare, vi surrade lite skit och fikade, det var trevligt. Och när jag kom hem så mublerade jag om mitt rum, och ja.. igen (A) damtorkade, damsööööög, torkade golven och allt möjligt. Snart ska jag renbädda men ska vädra kuddarna och täcket innan bara, sen är jag klar, de känns verkligen bra att ha fint runt om kring sig. Senare ikväll ska jag se lets dance sen vet jag inte alls vad som står på schemat.

Eller jo, jag ska njuta av helgen, sooova ut riktigt imorgon =)

Och Julia ska hälsa på mig imorgon någon gång under eftermiddagen, så hinner sova ut och göra det jag ska imorgon. Funderar på att baka ngt skoj imorgon, kanske något förslag? =)


Och idag är det en månad sedan jag blev påkörd, det känns så länge sedan men ändå som igår, tiden bara rusar fram, vart tar den vägen egtnligen?

Puss på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards