Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Vårkänsla

Av Maria - 17 mars 2009 16:00


Känns det inte härligt att höra fåglarnas sång, känna värmen från solens stålar emot din panna?

Att se snön smälta på backen så alsfalten dyker upp, men slasket kan vi räkna bort. Att kunna ta av sig ett klädesplagg och bara njuta av solen och den underbara känslan, att det faktiskt snart är vår.

Men nackdelen är att det kommer ta lång tid för all snö att smälta bort och de kommer vara blött ett par dagar, men det är det värt =)

Jag gillar verkligen våren men då ska man förståss vara allergisk emot pollen och det är en tuff och jobbig tid, då man i största del är snuvig och häning =( Men det är inte allt för långt kvar nu tills avslutingen i skolan, det känns helt fantakstiskt och underbart, kan inte fatta att det är sant. Det känns verkligen toppen på snoppen.

Åh, vad jag längtar. Efter maj är jag fri från skolan och allt plugg, då blir det att vila upp mig, gå ut på praktik och bara njuta en del av livet och känna på vad jag egentligen vill med livet.

Snart är det över och då är det vår på rikigt, utan snö och plask. Vintern har varit toppen, men de varade för länge och nu vill jag ha värme.


Snart är det mat, panerat och stuvade mackisar, MUMMS =) sedan är det plugg som gäller, hugaligen!

Och Tanjisen är här och gör mig sällskap och ett hjälp på traven, för utan henne skulle jag inte klara av skolan, då hade jag garanterat hoppat av förr eller senare, det är jag tacksam för <3

 
 
Ingen bild

Tanja

17 mars 2009 16:50

Ja, det är verkligen härligt med våren och vi ska klara detta tillsammans gumman =) bara två månader nu sen är vi fri =D och du har gjort så bra hittills

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards