Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga drömmar då och då men detta tar verkligen priset. Usch, inte trevligt alls.. Och uppe på de har jag fått huvudvärk, inte illa :/ skulle behöva sova ett tg till känner jag, men vill inte sova bort hela dagen..


Skulle egentligen vara med Sofie idag men hon fick förhiner.. Så de blir väl en inte göra något alls dag idag igen :( tråkigt men sant!

Och när man är pank tills imorgon känns livet inte så roligt just nu! Krångel, krångel..


Men ska börja dagen med att städa, för annars kommer jag bara ha fullt upp på dagarna..


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards