Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från Timrå och är bosatta i stan, så då sitter man här själv, pank och jävlig. Näe, nu är de inga glada miner vill jag lova!

Ska pröva kontakta dom, om de nu går.. Eftersom deras telefon tider är halft udda.

Kul att sitta här själv idag, inte ett DUGG!



...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..


Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kvar denna blogg ändå OM de blir så att jag skaffar en ny blogg. Det återstår att se..


Såg förresten beck- levande begravd igår (söndag) och måste säga de att det var den bästa bäck jag sett iaf, och den skrämde skiten ur mig, skulle dött om de var jag som drabbades av de som i filmen. Men den gåt topp betyg ifrån mig..


Är inte trött för fem öre, fast jag måste nog sova nu, annars kommer jag inte orka upp i morgon.. Vill inte sova bort halva dagen!


Och hoppas att jag får pengar i morgon (tisdag) annars blir jag galen, alltid ska de vara ngt krångel :s jag blir så less på de..

Så natti på er!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards