Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Maria - 22 juni 2010 16:53

Skulle lyxa till de med lite kina mat idag men så var de sommarstängt och de är i en mpnads tid, kan ni tänka er, en Maria utan kina i en månad? usch! Det gillas inte alls.. Så de blev Sibylla ist, gott de men men låångt ifrån kinas nivå.. Men vad finns de att göra? om jag har tur så kanske ming place (stavning) har öppet under sommaren?

Aja..

Ska lägga upp en bild på klänningen och hårspännerna jag köpte igår, sååå fint!


    

Av Maria - 22 juni 2010 12:37

Jag har verkligen många tankar i mitt huvud nu..
Jag slutade förra året på folkhögskolan men ändå skickar de hem svarsblankett till mig? och jag glömde svara på dom frågorna och nu kom det igen i brevlådan, men nu har jag iaf svart på dom, så förhoppingsvis slipper jag de framöver. Eftersom de är samma frågor varje år?


Och eftersom jag är med i ungdomsgarantin så får jag stöd från f-kassan och soc, och de blir ju bara denna gång, denna månad. Och när jag får pengar av dom vet jag inte, de sägs vara så mycket krångel med de, och Sundsvall har något helt annat än vi i Timrå, och de är en STOR skillnad, så man blir som förvirrad. De sägs ta sån tid och man kan få för lite pengar osv, de hade jag inte tänkt få. För varför ska de vara så mycket krångel med allting hela tiden? men de jag vill komma till är att jag är ju ledig nu i två veckor OM jag inte skulle måsta komplitera något i historian, de vet man aldrig, så därför är jag fortfarande inskriven i ungdomsgarantin och blir utskirven då jag börjar jobba. Och blir jag utskriven där så vet jag inte om jag kommer få mindre ersättning av soc? jag hoppas att allting kommer ordna sig, för jag har stött på för mycket krångel och helst vill jag ha pengar till midsommar, sån tur har vissa de i Sundsvall iaf, och de ligegr så nära men ändå är skillanden så stor? aja, ska ringa soc nu klockan ett så får vi se, hon jag har är inte omöjlig, hon är bra. Men i denna situation vet man aldrig?
Och de knasiga är att nu på dessa två veckor måste jag söka jobb eftersom jag är klar med allting, men jag har ju ett bra jobb? men dom anser de på AF att jag kan få ett bättre erbjudande, men de är nästan för sent, eller det är snarare försent, nu har alla gjort upp semestrar och osv, och jag pluggar ju till höst och de tänker jag ta. Förstår inte alla gånger vad dom tänker med, men de är väl bara att lyda antar jag?

Och jag hoppas jag får svar från Sven om historian denna veckan. Men de kan ju som sagt ta ett tag...


Funderar på att vänta in tiden nu så jag får svar på mina frågor sen ta en dusch.. Måste göra lite frukost, är hungrig som en varg men har inte haft orken till att göra något, haha!


Men ha en bra dag babes!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards