Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Maria - 21 juni 2010 17:53

Jag har precis ätit lite mat efter en super trevlig dag på stan tillsammans med min vän Tanja. Vi började med att ta en fixa på Pallas, mycket gott! Och efter de tog vi en tripp på stan. Köpte en jätte fin prickig klänning på Vero moda, och där efter hittade jag ett matchande hårsspännen på H&M och rosetter fick de bli, me like :) skulle hitta ett bälte till men hittade inget fint tyvärr :/ och ingen Vila butig finns inne i stan heller, de var synd. Hittade även en till liten förlovnings present till min kära Thom. Jag är verkligen super nöjd med hela dagen. Inte ofta man umgås med Tanja inte, så tack för dagen och tack för dina råd <3


Och nu är jag bara hemma och inte gör mycket nytta alls. Funderar på att ta en promenad om någon orkar följa med. Annars blir de bara att njuta av vädret och sitta på ballisen och äta lite glass.

Och i morgon eller på torsdag hoppas jag att jag hinner träffa Carro, de skulle vara super trevlig!

För på torsdag åker jag och Thom till hans stuga som sagt, så hoppas på fin väder i helgen, det är en önskan.

Kram

Av Maria - 21 juni 2010 11:04

Eftersom de inte blev så mycket sova ut i helgen så fick jag sova ut idag, vilket känns helt underbart! Skulle egentligen på drag racing på lördagen men de blev som sagt inte av eftersom vädret spökade så mycket.. Glömde nämna det i tidigare inlägg..

Just nu sitter jag och diggar på musik, ska snart göra lite frukost och medan under tiden gör jag mig klar, ska nämligen in till stan och möta min kära vän Tanja, vi ska väl kolla lite och sen fika på pallas, de ska bli kanon trevligt :)

Nu hinner jag inte skriva mer..

Hejs

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards