Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Maria - 20 juni 2010 22:50

Till att börja med ville jag bara börja med att jag måste erkänna att jag kanske klagat en del på kungafamiljen, men jag är ärligttalat inte så insatt och vet inte heller så värst mycket om dom. Jag läste Tanjas blogg och kände som henne, det måste jag säga och erkänna! Det var verkligen fint, och det är stort för hela Sverige och historian i sin helhet. Det är liksom vår kronprinsessa och hennes prins, vår blivande drottning. Jag har haft en del fördommar, om ni läser Tanjas blogg så kanske ni förstår vad jag menar. Men jag satt och kollade nästa hela tiden, det gick liksom inte att inte kolla på det. Daniels pappas tal var oväntat och mycket bra, jag tyckte att de knäckte kunges tal till och med, men ska inte döma honom eftersom han själv sagt att han inte är bra på de. Men vackert var allt i sin helhet iaf. Jag fick till och med Thom att kolla på de ett tag tillsammans med mig, annars var de mest jag och hans mamma som kollade på de. Missade dock underhållningen senare efter de åt tårta, annars hade jag gärna vilja sett det. Det var bra artister hörde jag.


Steg upp tidigt i morse, vi var upp till älsklingens stuga med hans mamma och pappa och efter ett litet tag kom Thoms syster anna, hennes kille och deras barn upp och umgicks med oss, det var verkligen trevligt, gillar verkligen dom barnen. Synd bara att fasters älskling inte bodde nära mig :( hoppas jag ens får träffa henne i sommar med tanke på de som hänt =/ och de var pga uppstigningen tidigt i morse som gjode att jag fick missa underhållningen på slottet. Helgen har varit jätte bra.

Har en ledig dag i morgon, sen får vi se vad som återstår innan jag börjar jobba. Känner att jag skulle behöva ha lite ledighet innan jag börjar jobba och skolan därefter..


Och en annan sak, när jag kom hem kände jag något som kröp på min arm, gissa vad det var? jo en spindel, jag höll på att dö, jag hatar dom och vill utrota dom!! Fick inte död på den själv, inte på något sätt alls så jag tog mamma till min hjälp och den dog, hallelujia!! Det var nog den spindeln som jag i veckan skulle döda men förvann, mysigt iaf att jag sovit med en krypande spindel i rummet, inte alls!


Och nu snart blir de sängen, är inte super trött men bara för jag inte ska sova bort halva dagen i morgon, OM dom skulle ringa från projeket. Annars blir de nog bara ebn slapp dag i morgon, de gillas.

God natt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards