Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Maria - 18 juni 2010 13:21

Äntligen är jag klar med historian!!! Jag tycker själv att jag gjort ett bra jobb och att jag jobbat på bra. Jag är stolt över mig själv och det är så skönt att det äntligen är klart, att de är över! Och det är helg, underbart. Men de kunde bjuda på lite bättre väder, men de är samtidigt skönt att vara en liten mjukis idag med mjukisbyxor. Det är också min sista dag projektet idag, de är väl om jag skulle måsta komplitera något från historia, men jag hoppas att de blir godkänt! Sitter spändt och väntar nu på ett melj från Svennebanan som ska läsa genom det jag gjort och sen ge mitt ett betyg, men vi får se om han svarar på mitt mail eller överraskar mig med ett betyg hem skickart på posten.


Och jag vill tacka Katrine åter igen att tusen tack för parfymen. Det var en super fin pressent! Och nu är det bara EN vecka kvar tills jag förlova mig, uuuunderbart!! Jag räknar ner dagarna, men segt går det. Så det är underbara tider nu, och snart sommarjobb, då tjänar jag en massa pengar.


Och ikväll ska jag och Thom med mamma till hennes kompis och leka lite med Sally, mys!

Trevlig helg på er!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards