Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Maria - 16 juni 2010 19:20

Jag har virut i kroppen känner jag, är inte alls pigg. Men åt andra sidan är de bara att kämpa på, att försöka orka. Jag har inte tid eller lust att vara sjuk nu när jag måste hinna göra plugget klart, och sen är det snart midsommar och tills dess ska jag inte ha någon sjuka i kroppen inte :/ och iaf jag inte går på skolan missar jag så mycket tid, och pengar.. Skulle ju kunna jobba hemma, men då lär jag förlora på de med? aja, får se hur jag mår i morgon, ska iaf testa och gå om de inte är jätte jobbigt. Är en snorunge nu, är förkyld och snuvig, täppt och huvudvärk. Tur att Thom kom idag ändå, han köpte glass till mig, super gulligt av honom.
Har ingen ork att plugga något hemma ikväll, men om jag inte går i morgon så måste jag :( de är bara att gilla läget!


Ska snart lägga mig i sängen och glo på lite mer tv innan man sover. Orkar inte mycket som sagt..


hejs,

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards