Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Maria - 14 juni 2010 19:25

Usch vad slö och trött jag är efter denna måndag. Renskrev lite historia idag på datorn. Ska börja med de sista i morgon, kanske de mesta och de största? ringde till Sven idag iaf och han sa att OM jag inte skulle hinna så har jag lite mer tid på mig, han kunde ändå ha tid att läsa sin mail så de är ju ett stort plus! Jag är lite glösmk så jag har säkerligen nämnt detta i tidigare inlägg? de jag skrev idag till och med? men då har ni fått de uppdaterat iaf, hähä!


Och när jag kom hem kände jag verkligen att de skulle behövas städas i mitt rum och rikigt nog så började jag städa och fick för mig att möblera om och nu är de fräscht och rent, även lite nytt eftersom jag möblerade rätt mycket, och nöjd blev jag. Det är som mysigare nu känner jag och de var dax för lite nytt..

Skulle vilja ha ny säng men de blir när man får ett eget krypin som känns väldigt lockade just nu. Men den dagen kommer den med.

Annars har jag bara haft tvättsuga, och efter de kanske de blir att lägga sig annars kolla på film, beror på om jag orkar. Annars blir de Alvin och gänget, den kan man se om och om igen, i love this movie <3


Puss påer!

Av Maria - 14 juni 2010 10:52

Jag känner verkligen att att jag har noll motivation till att formulera om flera sidor med historia. Det tar som stopp och mitt huvud hänger inte med alls, jag tror att min hjärna har helg fortfarande. Har skrivit ytterst lite men mer än så orkar jag bara inte ;/ är döless! Jag har inte så många dagar på mig heller, men tur att Sven är så snäll så jag kan skicka in de som jag inte hinner bli klart med, om de nu blir så, så har jag ändå chansen att skicka in de sneare, så rättar han de och sätter bestyg på mig =) vilket känns bra. Så behöver inte stressa allt för mycket och inte bara slöa heller. Men utan fukost i magen och inte rikigt vaknat än, de fungerar inte känner jag. Men efter lunch ska jag göra ett ryck och försöka få lite hjälp så jag kommer igång.


och vädret gör inte detta bättre heller, vart sog sommaren och solen i vägen? aja.. orkar inte skriva mer nu.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards