Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Maria - 13 juni 2010 20:47

Snart är jag äntligen klar med historian och förhoppningvis är de tillräckligt bra så jag blir godkänd. Och sommarjobbet börjar närma sig, då blir de ännu tidigare jag ska kliva upp. Men jag ser iaf fram emot de, att tjäna lite pengar. Eftersom förra året fick jag inget sommarjobb alls, de var lite kämpigt måste jag säga. Så jag är evigt tacksam för att jag fått in en fot på Central köket och att dom som arbetar där är trevliga, de gör hela situationen ännu bättre och inte beöver man kolla på klockan så värst mycket, för den går ändå :) så den 5e smäller de!

Och i augusti blir de kockutbildningen som jag berättat tidigare men nu är de på svart och vitt, fick bekedet lite sent i brevlådan. Men de känns skönt att saker och ting börjar komma på sin plats =) och att de snart är förlovning, gissa om jag längtar? ATT JAG GÖR!!


I morgon är de "skola" så de är snart tid för sängen...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards