Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Maria - 10 juni 2010 13:01

Jag har precis haft lunch, åt dock inte så mycket men känner ändå att jag blev mätt. Det är så kontigt nu för tiden äter jag inte så mycket, kan de ha att göra med att de är sommar? för på sommaren brukar jag äta mindre.

Käkade iaf kyckligoch ris, mumma! Hade dock ingen sås men de gick ändå.


Har väl pluggar lite idag, känner mig helt död typ, vill ha helg nu. Men man kan typ säga att jag har helg nu, eftersom jag ska på Thoms student i morgon och då är de inget plugg alls, skönt!


Nu har jag bara en stor fråga kvar plus renskrivningen för de andra, men de fixar jag nu snart, måste formulera om de bara, vilket jag super på :/men ska ge det ett försök iaf, annars kommer Sandra och hjälper mig. Fram tills dess, ska jag läsa en del och bara koppla av ett tag. Känner mig duktig ändå. Men jag känner att jag har lite ont om tid när en och en hav dag går bort eftersom min dator hemma är efterbliven.


Av Maria - 10 juni 2010 13:01

Jag har precis haft lunch, åt dock inte så mycket men känner ändå att jag blev mätt. Det är så kontigt nu för tiden äter jag inte så mycket, kan de ha att göra med att de är sommar? för på sommaren brukar jag äta mindre.

Käkade iaf kyckligoch ris, mumma! Hade dock ingen sås men de gick ändå.


Har väl pluggar lite idag, känner mig helt död typ, vill ha helg nu. Men man kan typ säga att jag har helg nu, eftersom jag ska på Thoms student i morgon och då är de inget plugg alls, skönt!


Nu har jag bara en stor fråga kvar plus renskrivningen för de andra, men de fixar jag nu snart, måste formulera om de bara, vilket jag super på :/men ska ge det ett försök iaf, annars kommer Sandra och hjälper mig. Fram tills dess, ska jag läsa en del och bara koppla av ett tag. Känner mig duktig ändå. Men jag känner att jag har lite ont om tid när en och en hav dag går bort eftersom min dator hemma är efterbliven.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards