Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Maria - 4 juni 2010 14:55

Jag känner att min helg kommer bli kanon, först att de går så pass bra på historian som jag inte trodde då jag först såg uppfifterna. Och sen fick jag veta idag att JAG Maria Amanda Karlsson kom in på kockutbildningen =D jag är super glad, och visst jag hade de på känn men nu finns de på papper!! Jag har fått hem pappret ännu men vi ringde dit idag och dom sa att jag hade kommit in att pappret kommer på måndag =D gissa om de känns som ett plåser på såren efter en historisk vecka? svar: Ja!!


Och i morgon ska man åka bil på crusingen, de ska bli rikigt roligt än att bara stå ute och kolla och få ont i fötterna ;p så skönt! Och ikväll är de final i talang, så då blir de mys framför tvn men gotta!

Trevlig helg på er!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards