Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Maria - 3 juni 2010 20:49

Idag har jag haft huvudvärk hela dagen i stort sätt, tagit tabelett men de vill inte hjälpa?! Men jag pluggade på ändå, pennan i högsta hugg och läser så ögonen håller på att falla ihop. Att de aldrig tar slut? är på fråga fyra nu och de innehåller typ 12 ledord jag ska skriva om och de går inte att förkorta de så mycket heller. Har dock hoppat över två på en fråga och 4 på en annan men de är bara för de är så mycket och eftersom jag inte behövde ta med alla så tar jag med de som är mest viktigt, som jag tycker! Och i morgon är de ännu mer plugg sen känner jag att helgen är behövligt, de ska bli såå skönt.. Har ju bara 2 veckor på mig nu och de ska ju renskrivas med, men jag hoppas att jag hinner. Men de ska jag nog fixa, skulle göra en tredjedel av ledorden så de kommer jag nog att fixa..
Nog snackat om plugget!


Jag och Thom beställde våra ringar igår, och ja vi ska förlova oss och de skulle bli en liten överraskning, men jag har berättat de till en hel del och folk kanske inte kan hålla tyst. Men när lär ju märkas :) är iaf super nöjd och såå glad.


Sen så har jag väl inte gjort allt för mycket mer än att varit på birsta en sväng med Julia sen varit ute med Lilly och Liston på en prommis!


Och ikväll ska jag lägga mig rätt tidigt känner jag, är typ helt död nu ;p

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards