Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Maria - 1 juni 2010 19:31

Idag har jag börjat med historian, de är rikigt mycket men få frågor men de innehåller så sjukt mycket, har knappt gjort en fråga. Men de går iaf framåt och bra kommer de bli, de känner jag. Jag har kämparglödet i mig. Jag har tre veckor på mig, de är bara att plugga på och inte slösa på.
Men en dag i taket så kommer detta gå fin fint (Y)


Jag har lite funderingar på hur man kan fix sig en shysst blogg med en massa bilder som ligger typ åt sidan osv? kanske sämst förklaring, men vill ha en fin outfit? så är någon bra på de kan ju jag kanske få lite hjälp eller råd? de skulle uppskattas! Så skriv en rad eller två, annars är min mail: Lillamia__@hotmail.com.

Detta kanske låter lite desperat men är så less på samma och samma, de är bara färger man kan ändra och mer vill jag utveckla den, så hälp mig!! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards