Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

Här kommer alla känslor på en och samma gång..

Av Maria - 16 oktober 2009 12:45

Jag vill så gärna nå upp mitt mål, jag vill vara stark nog att verkligen utföra min största dröm, MEN det är så svårt när jag känner mig så svag, just nu gör jag verkligen det. Jag går ju till en deitist och har träningskort men ändå kan jag vräka i mig hel fel saker, jag förstår inte vad jag håller på med? de är inte bra för min kropp, hälsa eller ekonomi men ändå blir man så blind?! Jag måste verkligen försöka ta tag i detta, verkligen försöka. Och med viljan går nästan allt och jag har en vilja men den är inte stark nog men jag lovar, jag ska göra mitt bästa för att själv må bra. Allt kommer bli så positift och visst, man ska inte förbjuda sig för något, men jag ska iaf dra in på de, äta gotta med måtta. Jag vet ju att jag kan, jag har ju lyckats förut så varför skulle jag ha svårt med de nu? Men när man mår dåligt tar man till de som en tröst och just nu är inte allting på topp, ni kanske inte märker det men jag gör de och jag vill må bättre än vad jag gör, allting är inte en dans på rosor och alla har vi dåliga dagar men när ska man ta tag i det på rikigt och utföra de, jag måste göra de.

Fan.... de är så mycket mer...................................... :'(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Skapa flashcards